Sjukling

Hej allihopa!

Oj, jag skulle ju blogga här, vad hände med det? Jo jag har faktiskt en föklaring till det. Jag har råpluggat ARSLET av mig kan man säga. Vi har haft så många prov + läxor. Och alla prov har gått bra, inte ett ända IG iaf. Det bästa var väll spanska provet där jag fick MVG. Sen har vi haft matte, SO, fysik, kemi, HK m.m. HK var ju inte det allra bästa men jag ska komplitera till MVG.

Anyway, jag sitter här hemma nu och är sjuk. Har åkt på en förkylning. Så jävla jobbigt. Så nu har jag varit hemma i 2 dagar från skolan. Måste vila ut till helgen, då händer det grejer! Jag är nog frisk till imorgon men jag ska gå iallafall även fast jag inte känner mig bäst. Som ni vet så är jag verkligen ett pluggmonster. Haha, nej då men jag sitter här bänkad i mitt skrivbort och försöker plugga biologi. Jo, vi har ett biologi prov imorgon och ett musik prov. På en dag? Hmm.. Sen har vi 2 läsförhör på tisdag nästa vecka. Asså det här är för mycket känner jag, skolan tar allas fritid! Men deklart, i 9an ska man kämpa loss. Höhö.

Åh fan nu har jag skrivit mycket så jag ska fortsätta med biologin och sen kommer något inlägg här senare i bloggen. Ska också säga till Dessan och Anchal att skriva, mina bloggkompisar. Puss på er! ♥

Här får ni en bild på alla oss innan en fest.

Kommentarer
Postat av: Su

Snyggt att ha plåster på benet när man ska på fest!! <3

2009-11-09 @ 19:05:14
Postat av: Anonym

Haha aa jag vet, men hade rak sår :(<3

2009-11-12 @ 13:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0