Sjukling

Hej allihopa!

Oj, jag skulle ju blogga här, vad hände med det? Jo jag har faktiskt en föklaring till det. Jag har råpluggat ARSLET av mig kan man säga. Vi har haft så många prov + läxor. Och alla prov har gått bra, inte ett ända IG iaf. Det bästa var väll spanska provet där jag fick MVG. Sen har vi haft matte, SO, fysik, kemi, HK m.m. HK var ju inte det allra bästa men jag ska komplitera till MVG.

Anyway, jag sitter här hemma nu och är sjuk. Har åkt på en förkylning. Så jävla jobbigt. Så nu har jag varit hemma i 2 dagar från skolan. Måste vila ut till helgen, då händer det grejer! Jag är nog frisk till imorgon men jag ska gå iallafall även fast jag inte känner mig bäst. Som ni vet så är jag verkligen ett pluggmonster. Haha, nej då men jag sitter här bänkad i mitt skrivbort och försöker plugga biologi. Jo, vi har ett biologi prov imorgon och ett musik prov. På en dag? Hmm.. Sen har vi 2 läsförhör på tisdag nästa vecka. Asså det här är för mycket känner jag, skolan tar allas fritid! Men deklart, i 9an ska man kämpa loss. Höhö.

Åh fan nu har jag skrivit mycket så jag ska fortsätta med biologin och sen kommer något inlägg här senare i bloggen. Ska också säga till Dessan och Anchal att skriva, mina bloggkompisar. Puss på er! ♥

Här får ni en bild på alla oss innan en fest.

Nu är jag tillbaka!

Hej på er!

Oj, det var ju ett tag sen man skrev i den här bloggen. Som ni vet så drivs den här bloggen av mig (hannah), Desireé och Anchal. Vi var inte så duktiga med att uppdatera och vi tog en bloggpaus mitt i allt och nu så kom jag faktiskt på att vi hade ju den här bloggen och den ska vi aldrig radera! Ja, mycket har faktiskt hänt på sista tiden. Det har varit jätte mycket i skolan osv. Vi har haft en massa prov men snart är allt över för ett tag för snart har vi höstlov och sen PRAO i 2 veckor. Men nu tänkte jag faktiskt börja skriva i den här bloggen och de ska jag be dom andra också göra. Vi ska byta design snart, det lovar jag!

Just nu gör jag typ ingenting, jag har nyss fixat mig för snart kommer hela släkten hit för att fira min syster som blir 17 idag! Det ska bli kul=) Imorgon är det fredag jihu äntligen fast ändå så tycker jag att veckan har gått skit fort. På lördag blir det fest hos Mimi oj oj det kommer bli så funny! Vi ska åka och köpa present till henne imorgon. Min lilla älskling fyller nämligen 16 år! och det gör man ju inte varje dag, eller hur? Men nu tror jag att alla kommer så nu ska man tjocka sig med god mat, tårta, kakor, bullar och en massa annat. Grattis syster förresten, älskar dig! ♥


RSS 2.0