vart med bloggkompisarna och stina idag

Hejsanhejsan!

Idag efter skolan så har jag vart med mina bloggpolare och Stina. Vi har vart i sätunaparken och chillat där. Vi hade köpt med oss godsaker också, hahaha! Sen så fick jag och hannah köra stinas moppe och det var skitskoj. Jag vill ha moppe men samtidigt inte så jag får se hur det blir. Men sen när vi hade suttit där ett tag så gick vi hem till stina. Vi spelade guitar hero och sen busade vi lite med stinas dvärghamster blåbär, han är jättesöööt. Jag blir sugen på att köpa än, haha jag och hannah planerade att vi skulle köpa en tillsammans och så skulle vi ha den varannan vecka, smart va? HAHAH. Sen runt halv 6 så skjutsade stina hem anchal och medans så var jag och hannah kvar hemma hos stina och då kollade vi på greveholm såklart. Sen så skjutsade hon hem hannah och sen mig. Kom hem för typ en timme sen. Har moblerat om i mitt rum men det blev inge bra så fick ställa tillbaka alllt som det var förut, heheh. Nu har jag precis käkat och nu ska jag bara slappa. Ska lägga mig tidigt ikväll för vi börjar 08.10 och slutar 15.30 så jag måste orka en hel skoldag . Vi hörs nog senare. Kramis/ dessan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0