Tisdag!

Tjena!

Allt bra? Nu är jag hemma hos pappa med brorsan. Ska strax gå härifrån. Idag så var vi i söder och det gick bra. Vädret var helt okej hela tden vi var där men när vi skulle åka hem så började det att spöregna så vi hade tur att det inte gjorde det medans vi var där. Vi fick gå på en promenad där och man skulle följa en karta och det var skittråkigt! Sen fick vi käka. Vi kom hem runt 14.00 och då gick jag, hannah och ancahl hem till hannah. Vi var bara där en snbbis för sen skulle vi dra hem till hannahs pappa. Där satt vi vid datan och sen ville jag och hanna göra en sak som dom gör på greveholm, HAHAH! Sen så kom min mamma och hämtade mig och anchal sen hämtade vi min brorsa vid stationen sen skjutsade vi hem anchal. Efter det så åkte vi upp til min mormor för vi skulle käka där och det var supergott. Sen så kom stina och sofie förbi. Stina har ju fått en moppe och den var skitcool. Den är röd och den är jättefin. Det var längesen vi träffades så det var jättekul att träffa henne. Jag fick köra hennes moppe och sen skjutsade sofie mig och jag henne. Sen så skulle jag åka till sigtuna en stund så då åkte dom hem. Men nu är jag här hos min pappa och ska vara här en liten stund till. Det kommer bilder sen när jag har kommit hem. / dessan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0