Söder med klassen idag

Hej, har typ inte bloggar så mycket i den här bloggen så jag tänkte ta det i det eftersom att Hanna och Desirée har bloggat så mycket. Idag var vi i söder med klassen höll på att dö av trötthet så jäkla långt att gå asså, men iaf det kändes bättre efter en smaklig måltid på donken vilket gav mig nya krafter att fortsätta gå. Men ensak måste jag påpeka att det är nog Sverige finaste utsikt där så jäkla fint. Jätte fint verkligen.

Nu på kvällen kom Hannah och Moa hit hade inte träffat Moa på ca 3 månader så det var jätte kul att träffa båda dem vi chillade mest i mitt rum & käkade kokosbollar som jag hade gjort. På torsdag blir det shopping igen med Hannah och Desirée.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0