stan imorgon jippie

Hej era söta ungar! =) Tänkte börja skriva om dagen. Skolan var det ju såklart, inga vanliga lektioner utan mest prat och nya skåp. När skoldagen var slut var man med anchal, stina och dessan. Vi fick skjuss på stinas moppe men det jobbigaste var att vi åkte (en och en). Vi åkte iaf ner till ica och köpte massa godsaker och drog sen till sätuna parken och chillade där i solen och åkte lite moppe men jag suger på svängningarna, haha. Sen åkte vi hem till stina och där gosade vi med hennes söta hamster och spelade guitar hero men dessan vann hela tiden! Den ungen, hihi.

Sen fick man skjuss av stina ner till alanya och där käkade familjen turkisk mat, skit gott var det och trevligt såklart. Sen gick jag hemmåt och nu är jag hemma. Ska snart ta bort sminket och så sen bara chilla med datan resten av kvällen tror jag. Imorgon blir det stan efter skolan med anchal och dessan, vi ska shoppa. Nice värre =) Hoppas vi inte slutar så sent bara! Nu ska jag göra andra grejer skriver mer sen, puss på er! ♥

/ hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0