shopping igår

Hej på er! ♥ Anchal måste nog ha sett fel för jag har inte skrivit något om igår. Vi var iallafall såklart i skolan och dagen gick ganska fort fast vi fick jobba lite vilket jag inte är på humör just nu. Är ganska trött, haha. Men när veckan kommer ska jag samla krafter till det. Efter skolan tog vi tåget in till stan och gick runt där och när man åkte hem hade man fått med sig ett par jeans, en tröja, örhängen, ett par skor och en skit fin rosa navelpiercing, älskar den! Sen gick vi och fikade och då käkade man världens godaste kladdkaka, möms. Sen tog vi tåget hem och på stationen mötte vi upp dessan fast anchal skulle hem. Jag och dessan tog bussen till mig och sen gick vi och köpte en pizza att dela på och satt vid datan.

På kvällen fick jag världens menskvärk, det var nog det jag hade inne i stan. Jag somnade iallafall för mina ögon orkade inte hålla upp längre, hehe. Jag vaknade vid nio nån gång och gick upp och åt frukost. Nu ska jag kolla på film så ha det bra! Puss =)
/ hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0