kvällen

Nämen hallå! Igår hade vi skit kul på the voice. Det blev shopping också, men hann inte shoppa så mycket för affärerna stängde 6 så det blev bråttomt. Men fick med mig hem ett par klackar, en kofta och en kalender. Behövde andra saker men dom får man väll köpa nästa vecka. Vi käkade på taco bar och sen blev det ett sött café där vi käkade kladdis.
Sen mötte vi alex och conne och så drog vi alla till kungsan och där var det sjukt mycket folk. Man trodde typ att man skulle dö av mosandes i publiken men vi hade ski kul iallafall och när promoe- svennebanan kom så var alla i farten. Vi drog hem vid 10 för då började det spöregna fast hade sjukt kul den kvällen, tack för det tjejer!

När jag kom hem duschade jag och bloggade. Sen gick man och la sig och imorse vaknade man av storm ute och då var jag sjukt trött så jag ville bara dö, haha men jag kunde knappast somna om så jag tog och pallade mig upp ur sängen och käkade frukost med mamma. Nu ska jag skriva i min egna blogg oxå, hehe. Det värkar vara jag som är bäst på uppdatera? Haha =)

Bilderna kommer från www.typcornelia.blogg.se

Anchal och sofie :)


Publiken MYCKET FOLK


Alex och conne =)

/ Hannah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0