kräftskiva ikväll

Hej hej sötnosar =) Sitter hos mig och blir slingad i håret av dessan och anchal, haha. Det blir ljusare, (hoppas jag). Btw, så var jag och anchal och köpte saker till skolan på arlandastad, typ block och sånt och sen köpte jag hårfärg. Sen la jag undan en present till anchal, en efterbliven födelsedagspresent, mohaha. Hoppas hon inte fattar nu då! Sen gick vi till donken och käkade pommes och sen kom pappa och hämtade oss.

Juste, när jag satt på en träbänk så var den typ trasig så jag drog min rumpa mot den (automatiskt) och då får jag världens jävla långa sticka på skinkan, jag lovar den var typ 5 cm och fan vad ont det gjorde. Jag kunde knappt gå, haha! Drog ut den sen och då gjorde det ondast, usch. Efter vi har slingat mitt hår ska vi dra och sola, sen ska vi tillbaka till mig och ikväll ska vi ha kräftskiva hos mig, gott gott. Och ikväll sover dom hos mig. Hörs sen, puss!

/ hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0