freeeedag!

Oj oj, förlåt för en hemsk uppdatering men har inte haft tid. Skolan och vänner kommer ju först, right? =) Men jag måste oxå få skylla på dessan och anchal FY PÅ ER! Iaf, fredag idag vilket är jävligt skönt med helg nu. Måste sooooova! Gud vad tiden går fort, plötsligt var det ju fredag. Det har inte hänt så mycket förutom skolan och så. Igår fick vi vår första HK läxa, haha och sen var man på den första profil lektionen, har valt språk så jag jobbar med sofie och anchal. Dom valde franska men jag valde engelska, ska bli bäst på det mohaha. Efter skolan så drog jag, anchal och dessan till nåra ställen. Jag köpte en tröja, örhängen och ett ämnesblock till skolan.

Btw, nu sitter jag här och duschade för ett tag sen och har nyss käkat frukost. Ska börja fixa mig snart, kom på att jag glömde plattången hos pappa så jag får prova fön metoden =( Bara idag! Hihi. Efter skolan idag så ska jag och anchal (ev dessan) in till stan och shoppa, måste köpa lite saker. Och ikväll är jag med dom också, yes nu kan man vara ute längre. Men hörrni, vi hörs nog efter stan så ni får ha en bra dag! Puss

/ hannah ♥


Orbaden i bollnäs, liknar utomlands visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0