första skoldagen!

Hej på er!

Förlåt för att vi har varit dåliga på upptadering här i bloggen, hannah är nog bäst på att skriva här än vad jag och anchal är, heheh. Idag var det första skoldagen och det gick bra. Vi började klockan 10.00 och slutade runt 11.00. Lärarna pratade lite om allt möjligt och vad som kommer att hända och lite sånt där ni vet. Jag, hannah och ancahl var jätte nervösa när vi skulle gå till skolan. Vi tänkte på allt och det som kommer bli jobbigast här i 9an är nog nationella proven. Man kommer bli jättestressad och samtidigt man är det så ska man tänka på vad man vill bli och vilket gymnasium man vill gå på. Vi går bara i 9an och vi ska redan tänka på framtiden?! Jobbigt säger jag bara!

Efter skolan så var jag och hannah som ni säker vet. Hannah har ju skrivit lite vad vi har gjort så jag behöver inte berätta. Min mamma kom i alla fall och hämtade mig vid halv 7 hos hannah och sen så stannade vi och handlade mat tills imorgon. Alla nior ska åka till söder imorgon så då skulle vi ha med oss mat. Vet inte vad vi ska göra där men det är alltid lika kul att komma in till Stockholm lite då och då.



/ dessan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0