=)

Hejhej!

Nu sitter jag och hannah hemma hos henne och väntar på att anchal ska komma. Sen ska vi hem till hannahs pappa och sova där ikväll. Vi ska fixa oss tillsammans imorgon för då är det skola. Vi börja 10.00 med upprop sen efter det får vi gå hem och då ska alla vi vara. Idag så har jag och anchal slingat hannahs hår och det blev jättefint tycker jag. Sen så gick vi och solade på brunos och efter det så gick vi och köpte godis på ica. Sen så skulle anchal åka hem och käka och packa så då gick jag och hannah hem till henne och käkade kräfter, det var skitgott. Men nu så hoppas vi att lilla anchi kommer nångång.  Ha det bäst / dessan ♥



Jag och hannah när vi var små!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0