Diggiloo

God morgon!

Sitter här och är helt nyvaken men tänker ändå passa på att skriva lite. Har precis pratat med hannah i telefonen och vi bestämmde att vi skulle vara idag sen ikväll så ska jag och anchal sova hemma hos henne för vi ska göra ordning oss tillsammans imorgon för då börjar skolan, tråkigt! Fast vi ska bara ha upprop imorgon och sen får man gå hem typ.

Igår så var jag på diggiloo, det var ganska kul. Men hellre ville jag ju gå på the voice för det hade varit roligare. Jag kom hem runt halv ett igår så diggiloo höll ju på ett bra tag kan man säga. Kunde inte ta några bilder för vi hade inte så jättebra platser men man såg bra ändå, heheh. Men nu ska jag käka frukost sen ska jag börja göra ordning mig.

Puss/ dessan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0