skolan

Hej! ♥ Åh förlåt för dålig uppdatering men igår strulade internet (i vanlig ordning). Så kunde inte skriva fast kanske behövde en paus från datan, hahah. Igår sov iaf dessan och anchal hos mig men vi kunde knappt sova. Vi la oss vid halv 1 och låg upp och snackade om hur 9an kommer vara och att sommarlovet är över och massa andra saker. Det var lite sorligt, haha. Skolan har börjat nu och det finns inte så mycket man kan göra, bara gilla läget. Men nu får man bita ihop hela året, fyfan.. Nu är det slut att tänka "yes, 2,5 månad utan skola. Iaf, när vi vaknade så fixade vi oss och sen skulle vi dra och sola men det blev bara solning för anchal för växel maskinen funkade inte.

Sen drog vi till skolan och där så ropade dom upp och pratade typ för det mesta och sen fick vi gå. Jag och dessan drog till brunos och så solade jag och sen drog vi hem till mig och lagade mat och sen drog vi till mamma och vi är här nu. Vi har nyss käkat glass, bullar och druckit saft. Asså shit, riktiga tjockisar men så är det alltid när vi är. Nu ska jag packa massa saker och sen kommer pappa och hämtar oss. Vi ska åka och köpa mat till imorgon, vi ska in till söder med hela A enheten och gå runt där, funny? No.. Hörs när jag kommit hem och så skriver säkert dom andra ikväll, I HOPE SO! =)
/ hannah ♥

Anchal i skolan



Imorse



Dessan bre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0